Mitt rum..!

Hej

Just nu sitter ja mitt på golvet i mitt rum och funderar på vart jag ska sätta alla mina pennor! Ja har typ 10 bläckpennor, 5 blyertspennor och 40 stabilon(lite som tusher,stavning..??) min mamma tvingar mig nämnligen att städa mitt rum, eftersom de e ganska stökigt..som de är ganska ofta!

Idag i skolan så vet ja nu inte helt om de hände nåt extra annat än att vi gör i modersmålen så att man i par ska berätta en julsaga, och ja o min bästis gör om någo spöken, mm! vi gjorde i hussan( huslig ekonomin ) salta pastejer med fetaost och spenat, BLÄÄ! inte gott alls! (om ni vill veta recept så kommer det säkert på ett av mina recept inlägg till bloggen! här är ett litet schema på vad jag kommer att skriva om, samt ni borde också veta att jag VÄLDIGT sällan skriver i bloggen på lördag! eftersom de är lite som en familje dag, och då tycker jag att man borde spendera tid med att vara ute eller på stan, och inte på datorn!! Men här är nu schemat:

to 9.12: DANS+ min dag
fre 10.12: MAT(lite recept vi ha gjort i skolan)
(lö 11.12: ANDRAS BLOGGAR! 
ti 14.12: SKOLAN+ min dag 
ons 15.12: BILDBOMB!!:):)
to 16.12: FRÅGAN!
...OCH SÅ HOPPAR JA LITE..

22.12: BILDBOMB:);)
23.12: OLIKA JULTRADITIONER, I OLIKA LÄNDER
24.12: MIN JUL

 Tack för denna gång! :) =)
24.12:

Kommentarer
Postat av: Fia :D

Jee, ja väntar på bildbomberna! ;)

2010-12-10 @ 19:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0